Godmorgon

Vaknar och har panik.
Kan inte andas, sätter mig upp, går och dricker och går på toaletten.
Lätt svettig över ryggen.

Somnar om.
Vaknar igen och har drömt
Lite rädd
Kan inte somna. Tar en cig på balkongen. Golvet är svalt mot mina fötterE
Lägger mig igen
Somnar

Vaknar igen
Känns som något är kring min hals
Natten är lång. Håller L i handen lite.
Hela natten har det varit så här. Det blir så ibland. Historian knackar på dörren.



Jag               kan                      inte                 andas

                                  Jag
                                                             får
                                                                                      inte 
                                                                                                                  luft



Det brukar bli en bra dag då så nu känns det bra.



Kommentarer
Michaela

Så skönt att ha sitt hjärta brevid att hålla i handen så allt känns lite lättare. Hoppas du fått sova lite grann iallafall! Ha en bra dag

2010-08-18 @ 06:26:58
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
TheVolvoStealer

Tror du behöver dricka lite mera mjölk!

2010-08-19 @ 21:14:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0