Tomten kommer tidigt?

Pratade precis med en kund han stod mitt på Drottninggatan:

Han presenterar sig och berättar sitt ärende om containern han vill ha tömd och vi har ett vanligt "jobb" - samtal.
När jag frågar efter hans namn säger han:
Tomten!
Jag säger
- VA? Ska jag skriva Tomten i ordern? 
Det blir tyst en stund.....och så säger han:
- Det kommer en tomte här...... Han är tyst ytterligare en stund sen och så säger han
- Jag ÄR nykter men det kommer en tomte här.

Jag skrattar och säger okej - men vad heter DU?
Då skrattar han med och presetnerar sig.


Kommentarer
Michaela

Hahahahaha, shit! Jag hade skrattat så jag kissa på mig!

2010-08-23 @ 19:32:39
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
DD

Ja det händer märkliga saker i kungliga hufvudstaden, skönt man bor på "landet" och har tomten till jul...



Åh, kom just att tänka på JUL-shopping i London. Wanna go sister?! ;D



2010-08-24 @ 12:59:28
Emma

haha, fan vad charmigt. x)

2010-08-24 @ 13:21:00
URL: http://emmasol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0