Den är funnen - mattan e funnen....

Så där ja - vilken jävla fest. Carro och Roger kom hit igår och vi spelade kort och spel. Sedan kom Vickan och Sara mer spel och Lovisa var bartender. Tiden gick fort och vid 23 kastade jag på mig lite fest-kläder och sen åkte vi ner på stan. Inte jättekul men jättekallt så vi insåg att klockan var för mycket och åkte hem. Här mötte Sara och Koffe upp, Vickan hade somnat men som tur är för Sara så hade hon då partylag 2 som ställde upp och kom med.

På natten blev det som det alltid blev - fullt ös - hög musik och massa skratt. Mia, Malin och deras pojkvänner (tror jag) kom. Klockan var över 4 när vi la oss så idag är man lite sliten. Jag fattar inte vad jag gör uppe redan, jo jag ska ju börja jobba 6 imorgon och jag mår riktigt bra i kroppen så det är ingen fara att vara uppe.

Nu ska jag kolla Amazing Race, kul program det lär dröja innan Lovisa, Carro och Roger vaknar.

Vi hade riktigt riktigt kul igår och jag vet inte vilken juldag det blev sådant röj-konstigt nog står julgranen kvar innne och klädd ännu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0