Förvirrad....

Jag är inte riktigt säker på vart jag jobbar:

Stockholms Frosseri - de äts godis här mer än något jag varit med om
Stockholms Slaveri - det ställs krav som är liiiite over the top
Stockholms Dyslexi - jag skriver fel i order och mail - heeeela tiden
Stockholms Maskopi - det är chaufförer och säljare som gör allt för att det ska gå åt pepparn
Stockholms Häleri - jag tänkte köpa en gammal jobblur av en kollega
Stockholms Snuskeri  - det pratas en massa snusk vid fikat
Stokholms Terapi - chaufförer som orerar och förväntar sig svar kring det mest extensiella frågor

Är det konstigt att man är förvirrad?


Kommentarer
Alex

Låter som du inte e helt nöjd med din anställning :-( men det du räknar upp är inte helt uppåt väggarna.

2010-12-28 @ 19:53:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0