Sure thaaaaaang!

Jobbade igår - det gick rätt okej och jag slutade tidigt. Lovsia och jag hade bestämt oss för att städa ordentlilgt och det blev det verkligen! Sara kom och vi hade ett viktigt samtal med henne. Jag tror det blir bra, Sara är en busbra tjej. 

Fikade hos Vicky lite snabbt och det var riktigt trevligt för hon berättade om sitt pluggande och det ser riktigt bra ut.
Det blev lite mysande i soffan en stund sedan åkte jag till Västberga och hämtade hem Michaela som jobbade sent på sitt nya jobb och hade svårt att komma hem. Klockan hann bli elva innan jag var hemma igen tur att jag hade lite sovmorgon idag.

På jobbet är det högeffektivt och galet mycket men jag känner mig på jobbtopp även om kroppen inte hänger med....


Kommentarer
Michaela

Tack tack tack tack tack igen och igen och igen =)

2010-12-14 @ 13:14:30
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Annakarin

Verkligen Mickis - det var helt okej. Du har dessutom hjälpt Sara massor!! :=)

2010-12-14 @ 15:15:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0