Kapten Kaos

På ett sätt är det en riktigt bra dag och måndag. Mycket att göra och mycket att se fram mot. Jag har en sambo som bryr sig om mig och jag får så mycket kärlek.

4 dagar till juletid
5 dagar till utetid
8 dagar till en stortid

Det känns bra och jag är lycklig.

                                           SAMTIDIGT

Jag är irriterad och arg, jag känner att jag skulle vilja åka på en riktig raid och säga en massa saker till ett antal personer. Jag känner att jag vill skaka om hela världen och skrika högt att jag vill ha lugn och ro!!!!!!!! Bort från draman som jag inte vill ha med att göra, bort från patetiska personer som sitter och försöker fånga uppmärksamhet  med överdrivna berättelser som inte har så mycket sanning i sig. Bort från sentimentala vurpor där man förlorar sig i ett minne som är något man önskar att det var för att man ska slippa se sitt eget jävla misslyckande och sin egen fattiga tillvaro och bort från elaka tungor som försöker skapa kaos för att få reaktioner.


                                                                                 TROTS DET
Jag vet att när jag kommer hem ikväll får jag mycket kärlek massa mys och lugnet jag behöver. En varm famn att krypa in i.
Hur bra är inte det? Jag är lyckligt lottad  - behöver inte mer än det.




Kommentarer
Titti

Tänk lite på vem du bondar med...det är inte riktigt som du antagligen tror,,,

2010-12-28 @ 21:16:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0