Go go go!

Idag är jag trött.
Igår jobbade jag sent och tänkte att åka hem och ta det lugnt. Men så blev inte fallet. En massa rassel och fix. Jag kom hem sent och klockan var nästan 12 innan jag somnade, så när det ringde 04,30 var jag allt annat än pigg.

På jobbet är det full rulle och jag väntar besked som ska avgöra min dag lite.

Morgonen har trots allt varit trevlig med fredagsfika och jag har läst mail på face, hotmail och jobbmail så nu är man uppdaterad. Jag ska bälga i mig kaffe nu så jag kan hålla mig vaken.

Egentligen skulle jag vilja skriva en massa annat här och nu men jag gör inte det. Det jag behöver skriva anonymt skriver jag i utkast. Det funkar det med.

Denna helg blir reload unload and download



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0