En helg att se fram mot???

Åkte hem tidigt från jobbet idag, av flera skäl. Riktigt skönt alla fall är det.

I helgen finns det en del planer och tankar. Jag har en känsla att det blir lugnt för min del.
Nu ska jag duscha och sen åka till Sara i Salem. Sen tror jag att jag tar en sväng - kanske bara åker.
Jag vill plocka blommor hem - det finns gulmåra just nu och det och blåklockor är fint tycker jag.

Jag har funderat massor kring jobben och kommit fram till det jag tror är det som ska få bli men helt säker
blir jag när jag varit på extra intervjun på måndag.

Per telefon idag bestämdes det viktiga och vitala saker, jag har nu sedan jag kommit hem försökt att hitta stöd för det.......

Bland annat i bilder och text........tyvärr hittar jag inget. Fan!
Det är som att gå på en flytbrygga i översvämmning.........



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0