YEAH!!!

Ja Ja Ja!!!!!!!!

I onsdags var jag för intervju på ett jobb som var mycket intressant och spännande. Det ligger här i Stockholm och jag kände att intervjun gick bra. Men utan att behöva vänta på det ringer dom igår från Lernia där jag också varit på intervju och erbjuder mig tjänsten!!! RIKTIGT bra jobb med bra framtidsmöjligheter och bra bra bra lön!!

Ja jag tog det såklart!

Hela dagen igår var verkligen bra. Hade smsjakt under dagen, det var kul. Eftermiddagen och kvällen var skön mysig och underbar. Vi passade på att fira extra när jag fick veta om jobbet, då köpte vi en flaska vin, käkade räkor och hade ännu mer mys.

Det blev lite samtal också och jag gissar att det kommer bilder här och på face i helgen........det lär bli övningar som kan bli kul att se men framför allt att göra!! Ser fram mot det.

Nu vill jag bara lägga mig i sängen igen men ska åka och jobba ska åka tåg!!!!!!!! Jaja det får gå...

Måste bara passa på att göra en kommentar till att man på face går ut med sin förhållandestatus till den gräns där det fanimig är pinsamt och patetiskt. Jag insåg också för ett par dagar sedan att är det finns par som förtjänar varandra mer än andra...... usch!

Men skit i det - jag är så lycklig!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0