Kom ihåg att du är värdelös...

Idag blir det full rulle med jobbsök, jag har många på gång men vågar inte lita på något.

Jag träffade Sebban igår, han stod där och var så fin! Vi pratade lite kort bara för han skulle till gymet.
Men han hann berätta ett par saker jag inte visste och inte för mitt liv kan förstå varför jag inte fått veta men okej - det lär visa sig. Sen pratade vi lite födelesedag och jag tog också kontakt med hans tjej senare för att kolla av lite.

Jag fick ett sms på kvällen som handlade om mitt förra jobb - lite extra kul med tanke på den intervju jag var på under dagen....

Kvälllen var bra, jag låg och somnade i soffan till en film, jag somnade ganska tidigt. Har jag äntligen lyckats vända på dygnet? Man hoppas.


Nu ska jag fixa här hemma och sen ringa lite samtal.



Kommentarer
oviktigt..

LOL !!!

Ja man kan inte låta bli att skratta!!! eller ska man gråta??

Dina inlägg är inte bara pinsamma utan man undrar ju

om du lever i en fantasivärld, med en hel del självförnekelse!!!

Du talar gärna om hur andra är och vad som är rätt o fel, men hur står det till i ditt eget liv??????

Du trampar på folk både "gamla" vänner men även dom som borde vara viktigast i ditt liv...

Du utnyttjar personers snällhet till egen fördel...

Hörde att du varit ute o rest.. med...??

Allvarligt talat ??? Fett pinsamt va. Och hur du fick pengar till det kan man ju bara fethaja.....

ränderna går väl alldrig ur...



2010-06-17 @ 13:57:26
Emilie

HAHAHA Nej men gud! vilken pinsam kommentar från sk annonym. Nej, till de som undrar är det inte jag som skrivit den.. Ems- the pro ninja

2010-06-18 @ 13:18:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0