Cleaning out my closet

Ibland när barnen var små jag satt vid frukostbordet med dem och sa: Idag ska vi på picknick!!! Jag älskade att gå i skogen med barnen och sedan stanna och grilla korv. Sebastian och Sara kunde till nöds tycka att själva eldandet var lite kul men annars var dessa stunder det värsta de visste.

När barnen var små brukade jag också ibland rassla upp (de som känner mig vet vad det innebär) och sen lite hurtigt ställa mig i dörren till barnens rum och ropa: Cleaning day!!!


Detta innebär för de som kan engleska att det är städdax!! Idag är en sådan dag, eller jag kände det igår men har lärt mig att man städar inte en fredagkväll om man vill anses som någorlunda sund och fortfarande behålla sin sambo. Så, igår fick det vara men nu! Nu är Lovisa på jobbet och jag kan totalt och helt hänge mig till min lusta.

Jag älskar det här! Det är så. Nej jag gillar inte att städa rent allmänt men jag gillar projket och städning blir lätt det för mig. Bra musik och full rulle hemma. Nu ska jag försöka lösa hur man får in radio i dvd:n, tror man kan det här och Lovisas ljudanläggning är GRYM!

Det blir inget vanligt tramsstäda - nä idag är det
Cleaning day!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0