Konspirationsteorier.....

Jag är liiiiiite fundersam. Egentligen är jag inte det.

Jag har under de sista veckorna blivit klart ansatt av specifikt en chaufför, det har urartat till rena personangrepp.
Nu kom det sig att jag ledsnade och skrev ett mail till 3 st högt uppsatta herrar här.
Samma dag har jag samtal med en av de höga herrarna.
Jag säger då att: "om chauffören är arg på situationen - åkeriet eller vad som det kan jag ta och det är inga problem för det rinner av mig som vatten på en gås. Men personangrepp - not so much."

Dagen efter och framöver inträffar något speciellt.

Chauffören ringer - återhållsam och dessutom säger han själv att han ska inte skrika och han ska inte gå på.
Han håller tonen dugligt behärskad och han talar i allmänna ordalag. Inget personligt.

Lustigt?
Tillfälighet?

I don't think so........


Kommentarer
Anonym

Förmodligen inte

2010-11-26 @ 16:32:11
DD

klart att cheferna snackat med killen



2010-11-26 @ 19:58:17
Titti

Om jag räknat ut det rätt är det EN av dessa som reagerat.... Det innebär 33% respons. Bra eller dåligt?

2010-11-27 @ 19:34:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0