Tömma huvudet?

Kom nyss hem.

Ska vila lite innan jag åker ut och hämtar Lovisa, vill träna och sola.........men fan tiden räcker inte till.
Borde sova lite.

Huvudet är verkligen fullt av jobb och en del annat.

Kom på mig själv med att göra de mest insiktsfulla tankevurpor idag. Måste låta de gro för att göra ett inlägg sen. Kanske något nytt.

Jag saknar min son idag. Massor.

Han är så fantastisk och ofta sköljer det över mig. Ömheten jag har för honom.

Sara har flyttat ut och in i sitt eget. Så fint där blir! Jag är verkligen stolt över henne. Hon är helt underbar och så glad som hon låter nu är länge sen. Skönt för henne och hon är värd det allt gott.
Jag var och handlade mat åt henne igår, när vi kom hem sen packade hon upp och började med middag. Hon har verkligen blivit en vuxen ung kvinna med massa skinn på näsan. Hon är klart enastående den tjejen.

Nu ska jag vila min otroligt ömma kropp.


Kommentarer
videlarmöblerochmycketannatochjagälskardig

ta två stadiga groggar, tre alvedon och lägg dig i soffan. så gör jag när jag mår skit.

2010-11-03 @ 20:55:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0