Wtf?

Idag började jag halv 9 men åkte i god tid vilket var tur för det var ju snö och då blir ju den allmänne trafikanten helt paralyserad och kan inte köra bil. På jobbet var det rulle - galet kan jag säga.

Jag blev väldigt besviken på mitt jobb idag för jag insåg att jag jobbar inte bara i motvind - det är fanimig full storm!!! Det är specifikt en chaufför som tar varje tillfälle han har till att gå till angrepp. Det har hela tiden runnit av mig som vatten på en gås. Det gillade inte han så då tog han till det tunga artilleriet...... han går på personangrepp och är så jävla dum (har inga andra ord)
Att han dessutom får bränsle från HELT fel håll (dessutom lite oväntat) gjorde det inte roligare.

En person på jobbet sa häromdagen att jag har så stort ordförråd men när det gäller ovan nämda person och arbetsplats säger jag bara: Fuck off and die!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0