Ur funktion

En tung vecka. Det har varit övertid varje dag mer eller mindre...
Men det känns som om jag tagit ett par steg (om än små) framåt.

En åkare var hos mig igår på eftermiddagen och då lite mer ödmjuk än innan. Kanske att jag tagit ett litet
poäng denna vecka.

Igår var det kaosfredag.....jobbade över en timme, kom hem och då ringde pappa, for ner till honom och försökte fixa något bra där. Klockan var nästan 8 då vi åt middag och då blev det Max........men det var så bra för jag fick träffa min underbara underbara Sebastian! Himmel han är fantastisk.
Lovisa och jag tänkte oss en liten tur i bilen och bara vara men............... det ringde från jouren och jag var tvungen att fixa med två saker som missats under veckan...... två utställ.
Åkte så till jobbet och fick tag i chaufför strax efter 9.

Jag skrev ett mail igår, det var tungt att skriva. Natten blev så där. Idag har jag nu rensat lite här och nu ska jag kolla tv en stund. Lovisa jobbar.

Det här inlägget blev ju inte skitkul eller ens intressant....... sorry för det. Jag är inte i form bara.

Läs Lovisas blogg istället - den är kul - välskriven och helt fantastisk.
Om du läser där så kommentera gärna - det är bra för hennes statistik.

www.newztelge.se/lovisa


Personligen återkommer jag när jag är starkare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0