I sinom tid.

¨Har egentligen INTE tid att blogga, massor på jobbet och jag är ganska värdelös på det jag gör just nu.
Det är fakturering och det går.........så där......... (många prickar är min grej)

På dagarna är det körorder och chaufförer som är av varierad grad av trevlighet.
På kvällarna har jag suttit över och försökt förstå mig på faktureringen. Både till kund och de fakturor vi får in.

En kort reflektion dock om mitt nya jobb. Det är lite speciellt här ja vi som jobbar här då. (javisst jag passar in i det kriteriet) Jag ska nog skriva lite om det vid tillfälle......... (många prickor igen)

Nu ska jag bara avsluta och fixa till en order så jag inte får på huvudet imorgon av Mats. (en chaufför som är inte alltid så lätthanterlig) Sen ska jag hem hem hem och fixa goda frallor och sen blir det fika och prat, men framför allt - sängen.

Men jag trivs här, det måste jag säga.
Varför skrev jag det här inlägget?? ???? Det undrar jag nu.
Helt ointressant och osammanhängande. Jag måste ta mig samman.
Ska göra det. Snart.
Jag ska också skriva ett bättre inlägg - i sinom tid.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0