Man ser det man vill se....???


Vaknade tidigt (hade en mardröm som förföljt mig hela dagen)
Jobbat idag. Det var spännande. (ironi)
De hade haft vadslagning om jag packat ihop och inte skulle orka komma tillbaka. (dom känner inte mig)
De som ska lära upp mig gjorde allt för att jag skulle få så mycket information som möjligt (motarbetade allt)
Imorgon gör de sin sista dag ( de ler i mjugg)
Jag ska jobba till 17 imorgon (ja inte fan jobbar vi till 5 vår sista dag - DET förstår du väl???? )

Men jag bara ler....... ( de känner inte mig)

Åkte ett par ärenden efter jobbet (hämtade förkyld dotter och hälsade på en vän)

Kom hem till världens bästa sambo, människa, vän och älskade. ( livs-lycka)

Nu ska jag lägga mig bredvid ovannämnda sambo osv..... ( livet blir inte bättre)

Imorgon blir en tuff dag och på måndag än tuffare ( alla kommer vilja sätta mig på plats)
Jag har varit där förut och jag är inte rädd ( Melissa Horn)

Har pratat via sms med min son (så stolt så jag inte finner ord - glädje)
Hade bra samtal med min dotter i bilen (djupt och vuxet - hon är fantastisk)

Är ganska trött (hoppas att få sova utan mardrömmar och önskar att jag får luft)

Ska ta en snabbdusch (hinner det eftersom underbaraste Lovisa diskar - kärlek)

I walked the avenue 'til my legs felt like stone (philadelphia av Springsteen som säger så mycket)

Sitter här och skriver och du kan välja själv - läs eller läs mellan raderna ( läs allt eller bara valda delar)
Allt beror på hur du vill känner orkar och klarar av ( har IQ nog för)

Jag är stark. (missbedöm mig inte)
Jag är lycklig ( tro inget annat)
Jag är kär (tack Lovisa för du finns och orkar med mig)


Jag är nöjd (hur många kan säga det?)
 








Kommentarer
Michaela

Ja jag kan säga att jag är lycklig och nöjd jag med :D trevligt att träffa dig en kortis igår =) hoppas allt är underbart med dig och du är helt frisk nu!

Kram!

2010-09-03 @ 16:43:05
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Neidan

Underbart inlägg! Hoppas du fick sova gott och låt dom inte sätta sig på dig!



Kram

2010-09-04 @ 10:36:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0