Borde borde borde

Faktiskt helt fantastisk dag av deltagarna! Jag är imponerad över hur de på några timmar får ihop två event med så mycket detaljer och så bra koncept.

Idag är jag helt slut. Det finns inga andra ord. Jag ska försöka lägga mig i soffan lite. Samtidigt vet jag att det inte blir ro för mig.....det är så många borde.

Borde åka till pappa
Borde dammsuga
Borde damma
Borde hänga tvätt
Borde vika tvätt
Borde rätta tester
Borde förbereda en massa för imorgon

Borde borde borde.......Faktum är att orken räcker inte till men å andra sidan vet jag att när jag/om jag sätter mig i soffan så kryper det dåliga samvetet upp i knät som en kelsjuk katt.
                                                         

Och herr Ågren sätter sig och knackar på min axel som en den lilla djävul han är......

Det är inte lätt när det är svårt - Ellerhur?


Kommentarer
Lovisa

MEN DET ÄR SKÖNT NÄR DET ÄR HÅRT! Ses snart baby! <3

2011-04-13 @ 20:58:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0