Kaffe

Har varit på jobbet en bra stund nu och det känns otroligt skönt att hinna få gjort en massa saker innan dagen drar igång. Jag gillar också trafikläget som blir innan halv 8. ^^

Jag gick nyss och tog en kopp kaffe och pratade lite med Ewa, för jag är kort om material idag. Men när vi löst det gick vi ner och tog en cig, jag tog min kaffekopp med mig. Jag går sedan in på Pressbyrån och ska köpa en bulle och cig. Berättar vad jag ska ha och killen säger: och en kopp kaffe också? Jag tittar ner i min porslinskopp med lite kaffe på botten......jag tror att han skojar så jag säger: hahhah nej den hade jag med mig.
Då säger han: är du säker?......... eh ja! säger jag.

Jag vet inte hur han tänkte.....för om han trodde han var rolig så dog det ju ut helt - Ellerhur?
                                                         


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0