Idag

Idag är jag utvilad och gick upp med Lovisa som skulle till jobbet fast att jag är ledig (även om jag känner mig extra ledig just idag) och jag sitter i soffan och bara är.


Idag blir det fixa här hemma lite, jag ska bara bädda och sedan ska jag packa lite för vi åker till Flen idag. Det är bra för det är alla fall lite lite närmre Nyköping. Det är skönt att jag städade igår (även om det fan behövs idag igen för dammsugaren är så dålig) så jag kan koncentrera mig på annat idag.
                                                   

Idag undrar jag hur tystnad kan skrika så högt? Ett sms hade betytt så mycket (även om jag fått veta att tystnad innebär att allt är okej) så är det ändå så att jag vill höra nåååågot...... 
                                           

Idag ska jag nog träffa pappa en stund om det passar in med hans planer (även om det inte är ”min” lördag) det var länge sedan och jag känner att det vore bra. 
                                               

Idag ska jag kanske träna lite här hemma så man kommer iform (även om det känns som en ”lost cause”) så är det skönt att röra på sig 
                                                   

Idag ska jag sola solarium om jag hinner men definitivt gå ut i det soliga Södertälje en stund (även om jag önskar att det vore på Wilshire Boulevard jag gick) det är underbart med vår. 
                                               

Idag är dagen nu och man ska ju leva nu (även om det är svårt) för då får man ju mest av allt 

Idag tänker jag att man kommer långt med vilja men med kärlek kommer man ännu längre - Ellerhur?

                                                   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0