Det börjar arta sig

Sitter på skolan och ska strax ha lektion - den enda för dagen. Jag har målat golvet hemma och ska lacka det en sväng idag och sen blir det en sväng imorgon. Kanske hinner jag två svängar idag - det vore verkligen bra. Vi vill så gärna lyfta in möbler till helgen. Det blir väldigt fint kan jag berätta.

Igår var jag och jobbade i Stockholm och det är alltid kul att träffa deltagarna. När jag kom hem åkte vi direkt och firade Lollo C som fyllde år.


Snart är det jul, ska börja klura på julklappar........samma snurr varje år men rätt så kul. Det börjar bli kallt ute igår kom det lite lite snö. Men det börjar arta sig för en vit jul - Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0