Sågat med motorsåg!

Sitter i Stockholm och jobbar - jag trivs verkligen här! Det är roligt och jag kan ärligt säga att till viss del ångrar jag mig.......det ÄR nice med nära till jobbet men trivs det gör jag här. Övernattningslägenhet börjar kännas som ett alternativ eller åtmistonde något boende då och då i Stockholmstrakten.....
Min son kanske vill umgås med mamma mer? Får klura lite....

Helgen var fylld av massa kul. Jag har sågat med motorsåg! Extremt kul men tungt som fan!
Nu är alla fall dörrhålet till nya delen som den ska. Altandörren är också på plats och det dags att flytta upp möbler i helgen som kommer. Körde fram IH:n och grävmaskin i helgen också och IH:N startade direkt!
För att få fram den var vi tvugna att starta upp Jeepen - helvete vad den låter bra den bilen.

Måste sälja 940:in......... får väl göra en annons.

I flera dagar har jag missat samtal från ett dolt nummer och idag ringde det igen. Jag hann med att svara och det var polisen! De skulle ta lite uppgifter på en anmälan jag gjorde för ett tag sedan så det var ingen big deal men jag förstod att hon försökt få tag i mig så det var skönt att det blev klart.

Har precis läst en blogg som jag läser då och då och jag blir förvåndad, lite ledsen och kan inte annat än skaka på huvudet. Det passar bra idag för jag utbildar om reciproka driften och jag kan säga. Det blir en del Australieninspirerade fritidssaker kommande till den tjejen.
Att säga sig vara bästa kompis med någon och sedan göra så? Jag förstår det inte.
Jag trodde så mycket mer om den tjejen - sorgligt. Det kanske kommer en dag och det är väldigt troligt om man tittar på statistiken kommer den dagen fortare än man tror. Då blir det kanske inte så
kul.

Ikväll ska jag umgås med Lovisa och bara ta det lugnt. Sara har varit hos oss hela helgen och igår var Lollo C också där en sväng. Det blir skönt med lite lugn. Fast Sara och jag var på en lång prommis med James och det var kul och riktigt skönt i söndagssolen. I morse åkte jag hemifrån kl 6 och körde Sara till skolan och sedan till Tälje och hämtade Linda och sen tog hon bilen med sig hem. Jag ska åka tåg hem så jag hoppas att det går i tid idag. Imorgon börjar jag halv ett så jag har en del tid att ägna åt hemmet och det behövs.

Tvätta - lacka golv och annat spännande. Sedan fyller Linda år också så det blir fira på kvällen.
Full rulle - Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0