Datorn dog

Ååååååååååhhhh himmel vad skönt att skriva hemma! Inget strul med bilder över inlägget här inte.

Ikväll har jag lagat lax till mig och Catharina och fläskfilé till Robert och Lovisa, Lollo C kom också och åt lite. Nu på kvällen har Lollo och Lovisa spelat lite spel och jag har fixat lite här hemma. Jag gick ner i ladugården och hämtade en badrumsmatta för: VI HAR BADRUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Jag sitter just nu i soffan och dricker ett glas vin, ska strax ut och ta en cig. Tänker att det blir ett avsnitt NCIS.

Innan jag lägger mig ska jag duscha, när jag vaknar ska jag duscha och imorgon mitt på dagen ska jag duscha - bara för att jag kan!

Det här inlägget blev ju inte färdigt för datorn dog. Men hur som - helgen blev bra.
Igår, söndag skulle vi till pappa i Södertälje men vädret gjorde det osäkert så vi vände i Malmköping det var faktiskt inte så kul att köra och att åka hem i mörker med minusgrader är inte speciellt säkert.
Jag ska upp till Stockholm onsdag och torsdag så då åker jag till pappa då. Nä vi då inte åkte igår så lagade jag och Lovisa god mat till alla istället. Det blev rårakor med löjrom, Flygande Jakob och till efterrätt blev det  en hallonspegel med hemgjord toscakaka och grädde! Riktigt gott!

Idag ska jag på julbord med jobbet här i Flen, det är inget jag längtar efter men av sociala skäl ska jag gå.
Sara är på intervju idag och jag håller tummarna för henne, hon är där just nu faktiskt.

Jag ska hem och fixa lite hemma och sedan ska jag vara med Robert en stund förmodligen för Catarina ska på möte. Snön faller här ännu och jag hörde att det varit tågkaos idag - men det gjorde ju inte mig något!
Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0