24 min & 6 sekunders lycka, kärlek och värme

Har precis pratat med Lovisa - de har det varmt! 25 grader - nice! Varken hon eller hennes pappa kunde sova så klockan är 6 på morgonen och de är uppe redan. Hon berättade om resan och att de varit på Denny's och ätit. Jag är otroligt avundsjuk. Men det var så skönt att höra hennes röst - det var 24 min  & 6 sekunders lycka, kärlek och värme. Det är så nära i telefon men ändå så långt bort.

Jag kunde berätta om natten och allt från igår. Det känns bra och just nu är jag otroligt lycklig.
Bästa känslan - Ellerhur?

                                                 


Kommentarer
Lovisa

Ah alskling vad glad jag blir! Det var otroligt skont att prata med dig och veta att du mar bra. Okej.. Jag har faktiskt åäö på datorn, men ja du vet... Man blir lite americanized ;)

Jag älskar dig min finaste!

2011-02-19 @ 23:07:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0