Å andra sidan

Lagade lax till Sara och mig och före det tog vi en tur med bilen - åkte på Gamla Södertäljevägen hem och vid en gård kommer det en bil från gården och bara - rakt ut. Jag fick pallnita och blev vansinnig - kastade om bilen (nej inte riktigt för det var is och jag spann bara) sen åkte jag efter fort som fan. Hela tiden skrattar Sara och säger (klok som hon är) - Vad ska du göra när du kommer ikapp?
Ja, säger jag - jag vet inte riktigt än men jag är så förbannad. När jag kommer ikapp åker jag om och bromsar - tänker att jag ska stanna bilfan och fråga vad de håller på med. Inser att det är en kvinna och jag ser att hon är rädd (ikapp körd av en total crazy person) så jag nöjer mig med att låta henne köra i 40 km/timmen..... (wow vilken farlig person jag är) - Å andra sidan vill jag inte vara farlig

Sedan åkte jag upp till Liljeholmen och där badade lägenheten av ljus och värme. Det var så trevligt att dricka vin med tjejerna och vi hade riktigt kul - Å andra sidan har jag alltid det i deras sällskap. Vi käkade chili-con-carne som inte var det utan något Asiatiskt liknande men gott.

Jag pratade med bästa Lovisa och hon hade åkt nascar i 300 blås - Å andra sidan kör hon alltid fort själv också men detta var nog en upplevelse. Sedan åkte jag kommunalt!!!! Tvärbanan till Gullmarsplan och träffade Sebastian. Vi gick till en hotellbar och tog en öl och pratade lite. Han hade mycket att säga och vi hade ett riktigt bra samtal. Det var riktigt kul att få träffa honom för det blir så sällan. Å andra sidan är det kvalité när det väl blir.
Men det stllade mammahjärtat lite att få prata med honom.

Åkte hem och fick prata med Lovisa lite - det var skönt. Å andra sidan blev jag otroligt längtansfull.

Idag är det IKEA som gäller med tjejerna, ska titta lite på saker till badrummet tänkte jag. Catarina har bra ideér. Å andra sidan är inte IKEA min favvo men jag erbjuder Sara att följa så är det någon som har riktigt kul alla fall.

Idag är det projektdags - det var meningen att jag skulle igår men det blev ju annat. Å andra sidan är det länge kvar innan Lovisa kommer hem så jag hinner.

Jag längtar efter Lovisa så mycket skriver långa mail med pseudosaker, vi messar och ringer. Hela tiden är hon i mina tankar - Å andra sidan är det hon som är på andra sidan - Ellerhur?


Kommentarer
LINDA!

"Catarina har bra idee'r" Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! Sa himla kul!

2011-02-22 @ 09:00:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0