Jag har så jävla kul på jobbet!!!!

Nu har jag precis haft lektion med nya gruppen om attityder. Nu ska jag ha en lektion om textning/skyltar med "gamla" gänget. Skitkul och spännande. Jag ska fixa till så att OH - kanonen funkar och bära in papper och pennor till gruppen.

Jag har så jävla kul på jobbet!!!!

Snart är det fredagkväll och det blir god mat, tv och lugn. Det finns ett löfte om lite skumpa också :)
Jag har köpt ett par godsaker till Lovisa som kan förhöja champangeläget.       

Kanske jag ska fixa en annan sak också........jo det ska jag. Det VET jag att hon uppskattar. (Skaa ja?? Jaaaa - de skaa ja!)

Imorgon blir det träna på förmiddagen och sen kryssning. Undrar lite hur den blir?
Första gången åkte jag med Sara och då var det lyx och manikyr
Andra gången var det Ingela och Ros-Marie då blev det kareoke och bus
Tredje gången var det med Andreas och Micke då blev det helgalet och "Hur e läget? Läget e som fiskelägret!

Denna gång är det Carro, Roger, Alexandra, Lovisa och några till.........det kan gå hur som helst. Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0