Lyssnat på musik

Dagen har varit bra. Jag har varit på IKEA med Sara, Andreas och vi träffade Catarina och Ia där. Åkte hem och körde Andreas till Järna. På vägen hem stannade vi vid mammas grav och tände ett ljus. Väl hemma så fixade vi lite här, skriver inte mer än så. (du får se när du kommer hem L)

Vi avslutade med att hämta lite grekisk mat och åkte hem till Sara, jättetrevligt att äta ihop idag igen. Vi har pratat mycket och jag inser hur otroligt klok hon är.
Jag åkte hem och har suttit här vid datorn, skrivit lite, lyssnat på musik och laddat ner musik. Just nu gör jag ett försök till att bränna en skiva med musik - lär få se imorgon bitti om det funkar. Går det bra har jag en skiva med min BÄSTA musik. Jag tog inte så många låtar nu för jag vet ju inte om det funkar....

Lovisa ringde och jag fick höra Daytona 500 på telefon - galet nice! Jag kan bara ana hur det måste vara att faktiskt vara på plats... wow

Jag hoppas hoppas att hon hör av sig när hon är på hotellet sen så jag kan ringa henne en stund.
Snart ska jag lägga mig för det är trots allt måndag imorgon, jag hoppas också att jag får sova inatt. Det går inte jättebra på nätterna just nu... :(

Jag ser fram mot veckan på jobbet - känner att det kan bli en kanonvecka.
Jag ska verkligen växla ner och köra hårt - det brukar man bli trött av så jag får sova desstuom så brukar det skingra tankarna och det kan jag behöva. Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0