När jag läste blev jag rörd

Tanken är att jag ska till Arlanda på nätverksträff idag. Har haft kontakt med Ewa för alla bussar är inställda och det skulle innebära att jag behöver hämta i Haninge och Tyresö. Frågan är bara: Är det några andra där, är det värt att åka upp? Jag vet inte ens om jag får ut min bil.

Men nu ringde Ewa och vi gör ett försök alla fall. Idag ska jag träna har jag tänkt, det måste jag nästan för det blev ingen GI mat igår eftersom jag gjorde potatismos, även om det är hemlagat är det ju inte bra. Men Lovisa var nöjd. :) Det är faktiskt riktigt kul att laga mat när det är så uppskattat. (och det gör hon verkligen varje dag)


När jag lagade maten igår så skojade vi runt lite och jag stod lite bittert vid spisen och då kom Lovisa med ett glas vin till mig. (hon vet hur hon ska göra mig glad) Det var väldigt omtänksamt tycker jag.

Inatt fick jag ett så gulligt sms av Sara, jag vaknade (otroligt lättväckt) och när jag läste det blev jag rörd. Mitt i natten, jag sitter i badrummet och gråter för att hon är så söt. Hon har svårt att sova för hon har ögoninflammation. Det var väldigt gulligt, hon är så fin

Det blir en spännande dag och ikväll som sagt träning tänkt för min del. Det blir lite som en drog och jag riktigt känner hur orenheter går ur kroppen när jag svettas som fan på löpbandet. Snart är det dags för en specialté-kur jag fick den av Ia, den ska visst rensa ur alla slaggprodukter...... vi ska ta den både Lovisa och jag.

Det kan bli intressant - Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0