Jag fick en bild!

Sitter på jobbet och är klart piggare idag. Ja, Linda du har rätt - jag blev lite bitter igår, det kan bli så när man har för mycket tid att tänka. :) Barbapappa är skitsnygg och dessutom rosa!! Fast jag är nog mer barbamamma....



Idag har jag ett uppdrag att lösa, ett svårt ett som kräver lite list och en massa hjälp. Jag har messat min dotter för att se om inte hon har bra ideér. Det brukar hon ha.

Pratade med bästa Lovisa igår och hon hörde att jag tyckte lite synd om mig själv så hon gjorde mig glad igen.
Hon och Robert har visst en del vad ska jag säga gasproblem..... men utöver det har de så enormt roligt och igår skulle de ner till stranden. Jag fick en bild! Kan man annat än bli glad?

 

Bästa tjejen- Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0