Nej tack - på hög nivå.

Jag gick ner på lunchen och beställde wokade nudlar med kyckling, när hon är klar med det och lägger upp tittar hon på mig och undrar om jag vill ha kryddor (chili och annat starkt) jag säger - Nej tack, och så skakar jag på huvudet. Då ler hon och så häller hon upp ordentligt med chili och kryddor........! 

                                            

Jag åt men fy bubblan vad starkt det var, inte så gott. Det goda med det hela var att jag fick lite kroppsvärme för det är så kallt på kontoret så jag smäller av nästan. Jag går här med "Råttsjalen" och ändå är jag kall.

Har gjort en uträkning och svaret var givet, väntat och ganska kul. Jag är nöjd, nu kan jag säga Nej tack - på hög nivå
.                                                              

Idag kommer Sara och hälsar på sen ska vi gå här i centrum och kika lite. Alltid trevligt.

Ewa bad mig kika på en elevs CV som det behövs lite extra tid för så jag ska springa iväg och göra det nu fast att jag har lektion här med löneköret. Så då går det faktiskt att vara på två ställen samtidigt - bara man är effektiv nog - Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0