Jag är i koma

Jag har undrat länge vad det beror på att jag är så trött på mornarna. Just nu har jag sovit dåligt för att jag är utan Lovisa men, ändå annars. Jag lägger mig tidigt och får det antal timmar jag behöver. Jag äter ordentligt och jag har fönstret öppet för att få fräsch luft. Jag jobbar inte så mycket som jag gjorde innan.

Ändå är jag slut när jag vaknar varje morgon. När alarmet ringer känns det som om jag är i koma....

Idag kom jag på det.

Det är så kallt i rummet när jag sover - att jag helt enkelt hibinerar. (går i ide för er som inte vet vad det är)
Självklart och enkelt.

Det är inte lätt att komma upp och vara pigg när man under natten förvandlas till en björn - Ellerhur?

                                                          


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0