Det är som en föreställning hela tiden - otroligt intensivt.

Det är stor skillnad på jobbet jag har nu och det jag hade innan. Det jag har nu är hårt på ett helt annat sätt än innan, för då var det psykisk press. Nu är det fullt ös - jag är granskad hela tiden i allt jag säger och allt jag gör. Men det är utbyte och jag får se människor utvecklas och växa.

Det är som en föreställning hela tiden - otroligt intensivt. Men kul - som jag sagt innan - jag hade verkligen glömt hur jag trivs i skolmiljö och undervisning.

När jag kom hem hade min fantastiska sambo bytt lakan, plockat undan bland kläder (mina var visst också spridda överallt) och tvättat. Det var väldigt bra. Trevligt att komma hem verkligen. Tack underbara du!!

Jag har nu på kvällen diskat, plockat lite ytterligare, lagt in tvätt och lagat matlådor. Inget stort alls, jag mest vilar här. Just nu sitter jag och slökollar på Vänner och pratar med en kollega på Facebook. Jag ska åka och träna sedan - jag var igår också. Jag gick och sprang 3 km. Förra veckan tränade jag två gånger och veckan innan det också. Det känns riktigt bra att komma igång. Planen är att springa/gå 5 km idag och sedan köra 3 km och mage på fredag, det känns som en plan - har man ordentlig fart på bandet så ger det bra resultat. Löpband är så bra för att man kan reglera hastigheten, det är bättre än när man går ute för att man just håller en jämn hastighet. Jag pressar på som fan - det är riktigt skönt.  Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0