Vädret är så fint

Sara kom och vi gick en sväng i Liljeholmens Centrum. Sara hittade ett par byxor och de köpte jag till henne. Sedan åkte vi och handlade på Ica Maxi i Hallunda - fy fan vad det luktar där utanför!!! Gammalt avlopp rent ut sagt. Men vi handlade alla fall gott pålägg och åkte hem till mig och gjorde tonfiskröra, ägg, parmaskinka, salami, skagenröra och massa annat gott. Ritkigt nice.

Idag hade de också satt upp spegeln i badrummet men bäst av allt - elementet funkar där inne nu!!! Yes - det är bara ett år sedan de började fixa där inne och ett halvår sedan jag själv började dra i detta. Nu är det bara resten kvar.
Nu har jag kört Sara hem och kollar tv en stund. Det börjar närma sig sängen.
Imorgon har jag bestämt att jag ska gå ut och starta bilen innan jag åker för den tar en evighet att bli varm. Imorgon eftermiddag/kväll får jag besök. Blir det som jag tror så blir jag väldigt nöjd.


Lovisa ringde och de behövde hjälp med att hitta hotell för de är nere i Key West - där är det många som är just nu för vädret är så fint och det verkar som varenda människa som kan tagit sig dit. Så det var svårt att hitta hotell. Men jag roddade runt lite och hittade ett rum till dem. Haha... det var kul fakiskt - jag ringde till ett hotell och frågar efter rum - tjejen säger att de har inga rum för det är så fint väder och alla rum är bokade. Jag säger jaha! Men i Sverige är det 20 minus. Jag trodde hon skulle ramla av stolen!! Hahaha riktigt kul samtal.


Det är inte så att man bara ska gå här i yberkylan utan man ska ordna boende för de i paradiset! Ellerhur?

                                                                      

Så här ser det ut där de är! Jag önskar önskar önskar att jag satt där. Saknar dig!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0