Sådana blev de

Det blev en massa gjort idag! Väldigt kul och skönt. Jag har tvättat ett par maskiner tvätt och sedan börjat röja här i huset. Under förmiddagen plockade jag ihop en massa sopor och med dem i bilen åkte jag norr över. Det luktade inte hallon i bilen kan jag säga.... Träffade Sara och vi åkte och handlade och sedan till pappa. Han hade beställt mina köttbullar och då gjorde jag det, färskpotatis och sommargurka. Det blev gott, vi åt på hans stora balkong. Efter det träffade jag Sebastian och hans Sara i Fornhöjden och det var riktigt trevligt även om Sebastian inte förstod vitsen med att bara ses....han tyckte att jag var konstig. Men jag vill försöka ses varje gång jag är uppe för det känns som om det är viktigt.

Åkte sedan mot Flen igen och när jag kom hit var klockan 8 men det hindrade inte för att tvätta mer och torka ur bilen invändigt - DET behövdes kan jag säga.
Nu har jag också lagt slingor och läst lite i min bok. Jag ska strax lägga mig och slökolla tv en stund.

Idag slogs jag av hur fantastiska mina barn är. Det vet jag att alla föräldrar säger men verkligen. Sådana blev de, tänkte jag när jag åkte hem. Med facit i hand är jag stolt - oerhört stolt och jag insåg att trots allt......ja trots allt är de fina, bra, omtänksamma, roliga trevliga, kloka och intelligenta barn. Ja, till och med trots mig.......Ellerhur?


Kommentarer
Lovisa

Om jag bara får göra en instickare här? Ändra från trots allt till "på grund av". Puss!

2011-07-03 @ 08:35:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0