Inte det mest begåvade

Extremt dåligt med bloggande sista tiden. Det har varit Göteborg, massa jobb och extremt med fix kring olika saker. Intensivt men trevligt.

I över en vecka har jag haft en hosta som är överjävlig. Hostar så jag nästan kräks och idag när jag pumpad med kaffe alvedon och halstabletter åkte till jobbet så trodde jag att de skulle slänga av mig från tunnelbanan. Mina medpassagerare var inte nöjda och jag förstår dem.

Nu på jobbet är jag nästintill svimfärdig så det är inte det mest begåvade jag gjort när jag åkte till jobbet idag.

Ikväll ska vi åka till Flen och jag är ledig i 5!!!!! dagar! Underbart skönt och krävdes bara en semesterdag.
Jag ska vila upp mig, dricka vin och njuta.

Nu är det dags för en stunds lektion till och jag ska försöka orka lite till.

Helgen och framtidsplanerna gör mig stark, det kommer bli så himla bra.

Idag fick jag ett samtal från växeln och de ville koppla samtal till mig. Jag frågade vad det gällde och då sa dem att det var någon som behövde prata med en utbildningschef och jag står reggad som det i systemet.........
Jag visste inte att jag var och inser att jag har missat en massa uppgifter som jag förmodligen borde utfört. Desstuom vill jag ha ett eget arbetsrum och högre lön......Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0