Ser bra ut

Vädret ser bra ut för midsommar. Där vi ska vara ser det ut att bli regn en liten skvätt mellan 6 och 7 på kvällen. Det känns okej. Jag börjar tagga på, ja lite grann alla fall. Idag ska jag efter jobbet åka till Stäket och vi ska sommarfika med Jonna, trevligt. Jag ska ärligen säga att jag inte riktigt känner att jag har tiden för det för jag borde vill coh behöver vara hemma. Imorgon åker vi och det är en del att förbereda innan. Men man behöver ta sig tiden för sådana här saker med.

Ikväll ska jag göra det jag VET att Lovisa gillar: en lista. Så inget glöms eller missas och så att vi kan dela upp och fördela det som ska göras.

Igår gjorde jag god mat till Sebastian och jag bakade en kaka med färska jordgubbar och grädde till efterrätt. Sedan åkte han till vänner.
Det har varit en bra vecka och tiden går väldigt fort.....Ellerhur?
Sommar!

 Vi var och tog truckkort....(här en av deltagarna)

Sommarsvalka med Sara
 Svensk sommar 2011



Kommentarer
Smsa Låna

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-19 @ 06:17:59
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0