Jag ser fram mot det

Min hosta är bättre. Det är skönt men jag har så ont i bröstkorgen och kan bara ligga på sidan när jag ska sova, men även då gör det till slut ont att andas. Jag har svårt att ta djupa andetag och ja jag är fan inte 100.
Jag gissar att jag hostat sönder någon muskel eller så - det lär gå över men det är klart irriterande.

Imorse hände det något märkligt. Jag klev av tunnelbanan - där kan man köpa kaffe och mackor. Jag valde omsorgsfullt en macka, en hälsodryck och kaffe. Mackan kostade 20 drycken likaså och kaffet vet jag inte men gissar ca 15..lagom frukost tänkte jag. Killen bakom mig köper en likadan smörgås. Jag ska betala och killen i kassan säger: Det blir 40 kronor....jag säger jo men kaffe också....ja säger han 40:-.......jag säger och drickan här........ja säger han 40 ..... jag betalar och just som jag ska gå hör jag hur han tar betalt av killen bakom mig. Det blir 22 kr...... VA? Vad berodde detta på? Individuell prissättning???

Jag har varit otroligt effektiv idag och känner mig mer än lovligt laddad. :)
Det närmar sig stora förändringar och jag ser fram mot det alltihop - det kommer bli mycket bra.

Jag har nyss haft kontakt med min son och en update om hur han har det. Han är glad och nöjd verkar det så då blir mammahjärtat lugnat. Tack soning för det.

Veckorna går alltid fort - den här veckan formligen rusar fram. Lite svårt att hänga med faktiskt.

Men jag vet något inte så många vet men som jag vet att det finns de som önskar att de visste.....

Ikväll blir det mat och kanske lite vin med kollegorna - det ska bli kul och gott tror jag.

Lite vin är ju aldrig fel - Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0