Alldeles för sent

Nu har jag tömt i kök och hall, imorgon blir det nya golv! Det känns jätteskönt och jag tycker verkligen att lägenheten blir fin. Det känns som ett hem. Vårt hem. Leveransen kom, vår tvåttmaskin - sprillans ny. Jättefin är den faktiskt. Imorgon ska jag ha genomgångar och lite utvärderingar på jobbet och jag känner mig riktigt i fas med allt.

Jag fick tillbaka Golfen idag också så nu är allt i sin ordning igen, jag måste bara tanka den såg jag. Sara var här och hjälpte mig ta bort alla möbler i hall och kök, Viccan kom också och vi åkte till Västberga en sväng för att kolla efter en kopplingsdel till tvättmaskinen men det fanns inte. Hur som vill jag bara här och nu och på detta sätt säga att jag är så oerhört stolt över min dotter. Hon är underbart bra, duktig och uppepå allt detta roligt att umgås med. TACK Sara - jag är oerhört stolt över dig.

Idag fick jag också möjligheten att nästa vecka jobba med lite matchning för ett par deltagare, det känns skitkul.
Nu måste jag tvätta av mig sminket och lägga mig och sova lite.
Det blev alldeles för sent idag - Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0