Bring it on home to me

Det blir sällan som man tänkt sig
Vi hade alla fall tur med vädret
Efter regn kommer solsken
En olycka kommer sällan ensam

Det finns så otroligt många klyschor och alla stämmer ibland och ibland gör det inte det.
Just nu är det mycket på många plan och min kraft och energi går till det. Jag har otroligt mycket att ta tag i och jag tänker inte ta det här utan på detta sätt förklarar jag min bristande skrivförmåga just nu. För det är inte som jag tänkt mig och vädret är rätt okej, solen lär komma och problemen är flera.

Ikväll sjunger Sam Cooke - "Bring it on home to me" det blir lite god mat och tända ljus.
Det blir många tankar.

Ibland behöver man en paus.

Inatt somnar jag åtminstonde i armarna på bästa älskade Lovisa och det är min outömliga källa just nu - Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0