Det blir köttbullar

Sitter på jobbet och skriver ut intyg för deltagarna. En av mina deltagare står bredvid här och tvåtaktar - pratar om saker som faktiskt inte är intressanta och bara på grund av att det inte är sant det personen säger.

Jag har nyss pratat med min fantastiska, hemkomna, underbara, söta och lite trötta sambo . Jetlaggad men skulle nu upp och fixa saker hemma och inför kvällen.


Sara kommer och äter och det blir köttbullar. Det lät som om det kan finnas en flaska vin hemma när jag kommer.

Jag är trött, kroppen värker lite och jag vill bara hem. 

Det är nog så när man gått och spänt sig länge och äntligen slappnar av - Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0