Inte rätt forum

Har ätit frukost och sitter och slöglor på någon jättekonstig serie på tv. Det är verkligen mest skit på tv just nu. Hamnade framför Big Brother igår kväll en stund, DET är verkligen skit. På alla plan. Vi kunde inte ens titta på det - faktiskt - det är så pinsamt och dålig tv. Det säger tillochmed väldigt mycket om de som faktsikt ser på det. För övrigt är det mest repriser, byggprogram och matlagningsprogram. Inte speciellt kul. Appropå mat gjorde vi råbiff och rårakor igår till middag. Gott och längesedan.

Kom just på också att på måndag ska vi ha gäster hemma på middag.......hm? Det lär bli till att klura ut lite så det blir bra. Min syster och hennes dotter med respektive kommer och jag har letat upp goda recept. (hoppas det blir gott!!)

Jag ska åka och kolla min bil lite för den verkar ha en läcka i avgaset och den behöver kollas lite allmänt så det får nog bli lite sådant idag. Måste också plocka här hemma.

Det skriker i hela kroppen att jag vill göra saker............vet inte vad det är. En känsla av rastlöshet bara. Så kan det bli ibland och jag känner inte att jag har ro att sitta här. Skulle behöva skriva lite också på en sak. Men det blir inte heller ro till det. Kanske senare ikväll.

Nä det här är inte rätt forum för mig just nu. Måste sätta fart och måste få igång dagen. Jag ska okcså jobba lite och få struktur för nästa vecka. Service och kommunikation. Riktigt roligt! Jag ska göra det så fort jag kan.
Måste skaka av mig känslan av rastlöshet först bara eller vad det nu är - Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0