Signaler vi skickar

Har jobbat med attityder idag, och imorgon fortsätter jobbet att prata kring bilden av sig själv. Det är intressant och  jag måste säga att visst sjutton tänker man till kring sig själv och sin omgivning.

Vad är det för signaler vi skickar och hur uppfattar folk mig och jag andra? Bra fråga att ställa sig själv. Finns det saker i min omgivning som stör mig och gör att mina fördomar/egen uppfattning påverkar hur jag beter mig? Självklart är det så. Intressant att sig själv och fundera på.

Jag ska ikväll göra ett litet test på min sambo som jag tror blir kul och uppskattat.
Det är en grej jag ska köra imorgon och det är bra att ha testat först.

Men idag är jag trött, jag behöver åka hem och slappa lite, göra ingenting. Det har varit tuffa dagar och helgen var inte speciellt uppvilande. Men först ska jag skriva ett mail till Arbetsförmedlingen men sen blir det hem och soffan - Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0