Åker så mycket kommunalt

Igår när jag åkte hem från jobbet så kom en kompis fram till mig på bussen på väg hem och idag när jag väntade på tåget i Östertälje kom en släkting fram och skulle åka mot stan hon med........ jag möter alltså folk jag känner på tåget nu......... innebär det här att jag åker så mycket kommunalt att jag råkar ut för "tänk vad världen är liten" syndromet?

Det kan också bero på att jag nu är kommunalt van så jag hinner se min omgivning..... Ellerhur?
                            Me and my friends..........


Kommentarer
Filip

oj recpetet finns i en av jemie olivers första kokböcker :P

den hetre nåt choklad pie^^



hoppas jag hjälpte dig lite X

2011-05-04 @ 17:39:35
URL: http://boomboomroom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0