Allt som allt har dagen varit väldigt bra

Dagen var tung. Deltagare som betedde sig som skrutt, deltagare som vimsar, deltagare som säger otrevliga saker. Det var varmt - för att inte säga kladdigt svettigt i klassrummet. Men det gick och jag gick därifrån med en riktigt bra plan för imorgon och jag gick därifrån med en känsla av att jag gjort något bra. På fredag får jag dessutom gå på ett seminarium som jag ser fram mot.
Kom hem och Linda hade gjort väldigt god tacopaj så jag och Lovisa åt och tog oss lite tv-tid. Skönt.
Sedan åkte jag med Sara och fick lite kvalitetstid. Väldigt roligt och väldigt efterlängtat.
Allt som allt har dagen varit väldigt bra. Enormt bra avslut i form av: Två bra samtal - ett live som var behövligt och lite djupt, ett i telefonen - efterlängtat. Kärlek, värme och lugn med Lovisa och nu Grey's.
En BRA' dag - Ellerhur?

 Fika med med bästa bästa Sara!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0