Helt ovärt

Torsdag! Okej jag är inte riktigt med för jag har i kroppen onsdag......hm? Lite bakom så. Fixade present till Sara igår och det känns bra. Ska träffa Sebastian är det tänkt men hur vi än roddar får vi inte ihop det, hoppas hoppas att det kan bli fredag.

Idag ska jag gå så fort jag kan för att åka och träffa en familjemedlem och prata. Sedan bär det av hemåt och jag ska baka och fixa till fredagens fikagäster. Det blir kladdkaka och lite sån't jag är inte så vass på bakning så jag får gå på kända kort så det kan bli åtbart alla fall.

Idag har jag pratat reklam, marknadsföring och media med en grupp på förmiddagen och jag ska nu jobba med en annan grupp och då gäller den viktiga intrevjun - en övning som är otroligt bra och viktig. Jag har sagt det förr och säger det igen - det är galet att ha så kul på jobbet. Känns nästan (men bara nästan) skamligt att ta betalt för att göra det här.

Imorgon får jag också ett samtal med huvudchefen (nej inte min sambo) vi ska prata framtid. Väldigt roligt, det handlar om en del geografi en massa tidsaspeter och en och annan krona kanske. Kul för mig.

Lovisa har idag ett möte som kan ha stor framtida betydelse. Jag vet att hon är pirrig så jag ska hålla tummen för henne. Om en liten stund ska jag skriva ett inlägg om bilar och människor i dem. Jag har funderat klurat och lagt ihop det så det får komma sen. Snart eller ikväll.

Nu lyckades jag skriva ett helt inlägg om allt inget och absoolut helt ovärt egentligen men det är terapi det med.
För att min telefon ska låta som jag gillar ska jag nu ladda ner lite låtar tror jag.
Musik gör en människa glad - Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0