Typiskt o-bra idag

Helgen var väldigt trevlig med grilla, vin trevligt sällskap och massa bus.
Igår hänce inte så mycket eller jo det gör det egentligen varje dag men jag har verkligen varit i o-form så jag har inte orkat skriva.

Natten till idag vaknade jag och kände en konstig känsla - fantomsmärtor i halsen. Jag har ju inga tonciller så jag kan inte ha ont egetligen men serru det har jag. Känner mig hängig och lite yr. Kanske är det feber - vet inte och tänker inte kolla.
Började dagen i Kista och ska nu på kulturell information kring Romer. Mycket intressant.

Mitt inlägg om bilar/bilförare låter vänta på sig lite till, så att ork och inspiration hänger med.

Jag borde äta också, men det blev resa ner till Liljeholmen under lunchen och jag är för oengagerad för att göra något åt det nu.

Jag är typiskt o-bra idag....
Jag kommer åka hem så fort jag bara kan och tänker att det blir en halvfarlig resa hem men förhoppningsvis har Alvedonet fortfarande verkan så jag inte kör allt för illa. Ellerhur?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0