Tillfreds här

Yeeeeeha!!! Full fart idag, verkligen. Jag stod i duschen i morse och kom då på en massa bra saker jag ska göra här på jobbet denna och nästa vecka. Jag skynda mig lite så jag kom ivåg till strax innan 7, så jag har varit på jobbet länge redan. Riktigt nice. Jag körde om en tjej på vägen hit - hon såg inte mig men jag såg henne. Hon såg väldigt bitter ut. Jag gissar att hon är det också.

Idag ska jag texta med en grupp - det är alltid kul - det blir väldigt kreativt. Det gillar jag. Igår var det väldigt mycket mailutväxling - kring deltagare och kring aktiviteteten vi ska ha den 1 juni med jobbet. Det blir väldigt kul tror jag. Jag har som sagt innan fått erbjudande om att jobba kvar och jag kommer att ta det. Roligt att det jag gjort är uppskattat och jag känner mig hemma och tillfreds här.

På fredag fyller världens bästa Sara år! Ska fixa hennes present ikväll - det kommer att bli bra. Det tror jag att hon kommer att tycka. (ingen tadborste Sara, jag lovar)

Läser i tidningen idag att al-Qaida fått en ny efterträdare: Saif al-Adel heter han visst. Jag är inte förvånad och jag tänker att det är väl alltid så i alla former av konstellationer, någon som efterträder. Det är alltid någon som är makthungrig och vill ta främsta position. Lite läskigt är det alla fall. Att vilja ha makten, att vilja styra, trycka ner andra för sin egen vinning och för att dölja sin egen osäkerhet och eget illamående. Det är mer vanlig än man tror.

Man undrar vart allt är på väg - Ellerhur?


Kommentarer
Anonym

Hur kan man se in i en annan bil och se att personen

ifråga ser bitter ut???? Tänk om personen

var ledsen, orolig eller bekymrad???

Varför dra så stora växlar??? Förstår det bara

inte!!!! Att tro sig veta så mycket..... märkligt?!?!?

2011-05-18 @ 16:02:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0