Jag fyller alltså år

Idag skulle jag jobbat hemma med att jaga praktikplatser men det sket sig för att en kollega är sjuk så jag åkte till Kista. När jag kom till jobbet så gick jag in precis till 9 och då satt gruppen där och helt plötsligt brister de ut i sång! JA MÅ HON LEVA........
Väldigt gulligt - jag fyller alltså år idag. Redan i somras kom min fantastiska svärmor och gav mig ett paket, hon hade hittat det hon ville ge mig och jag har sparat det tills idag. Så fort jag kommer hem ska jag öppna - väldigt spännande.

Redan igår blev jag firad för först på jobbet när jag kom så hade Mats varit här och lämnat en bukett med rosor och en ljudbok. Uppföljaren på Snabba Cash! Jag blev jätteglad.
På kvällen firades jag av underbara Lovisa - jag fick en stor påse fylld av massa fina saker. En ny plånbok, en flaska Asti som vi ska dricka ikväll i specialglas....en flaska vin, godis som jag älskar, ett jättesnyggt halsband och armband och ja ni hör ju.........jag är så bortskämd!

Efter lunch idag kom mina deltagare och hade köpt blommor och ett jättefint kort! Jag blev rörd och är fortfarande helt i gasen.......kan man säga det? Jag blev väldigt överraskad och glad. Underbara människor!

Att fira födelsedag har aldrig varit en grej för mig men jag är beredd att säga att jag tycker det är roligt nu.
Man kan ju ändra sig - Ellerhur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0