DANSA PAUSA!!!!

Jag pratar om hur viktigt det är att ha en positiv inställning på jobbet för att det sprider sig. Jag pratar om hur det är så att din egen inställning är den som smittar av sig på andra.

Den här videon måste du se - spela högt om du kan. Det är kasst ljud men FY VAD GLAD MAN BLIR!!! Det bevisar att jag har helt rätt. Titta på kvinna och mannen som står upp. Vi ska rädda eran vinter säger han - den här räddar mig hela tiden.
http://www.youtube.com/watch?v=LXJtVyDVNGI
DANSA PAUSA!!!!

Att inte vara så torr svensk. Att fakstisk leva lite och vara lite glad. Jag förstår att det är många som tycker att jag är en riktig torris själv och med tanke på namnet kan man inte tro det men på jobbet, där är jag faktiskt en riktig solstråle fylld av positivitet. Det trodde du inte - Ellerhur?


Kommentarer
Nate

Hejsan!

Nu har du chansen att bli veckans blogg och ta del utav alla mina läsare. Anmäl dig genom att skicka en kommentar. :)



Ha en bra helg!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0