Mer nervös än jag vill erkänna

När jag kom hem gjorde vi ägg, mackor och fil. Precis lagom, skulle ut och gå men L har kraftig benhinneinflammation så vi passade på det. Istället tog vi bilen och åkte och kollade efter cykeln (cyklen som S säger) för den blev stulen i helgen. (helt obegripligt men ja så kan det vara) Vi hade roligt på vår tur i bilen och skrattde åt det mesta, såg en väldigt söt hundvalp och pratade med olika människor varav en hade en mycket märklig dialekt. (tysk brytning)

Nolla på cykel men trevligt som sagt. Just nu sitter jag och kollar när L och LC spelar. Jag ska spela lite jag med och sedan blir det Desperate tror jag. Imorgon ska jag på ett svårt uppdrag, ett möte på dagen och sedan blir det klippning på kvällen.

Jag gruvar mig för uppdraget som är kl 10 imorgon, jag har lovat att jag ska göra det och jag har lovat mig själv att göra allt jag kan för att klara det. Fixar jag det är det att ha överkommit ett väldigt stort hinder. Det kommer bli svårt att sova inatt tror jag. (mitt orerande här gör att jag inser att jag är mer nervös än jag vill erkänna)

Hur som jag har sovmorgon och kan ta det lugnt imorgon, jag ska hälsa på R också innan jag åker till Södertälje på ett viktigt möte som jag ska runda av med en trevlig middag.

Jag har jobbat som en iller med felaktiga lönespecifikationer (inte mina) det är sjukt hur man kan kalla sig företagsledare och entrepenör när man gör så grova fel.
Ibland undrar man vart världen är på väg - Ellerhur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0